Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

3. Rencar asi přijde o plochy v pražské MHD

Pražský dopravní podnik nejspíš vypoví smlouvu reklamní společnosti Rencar. Představenstvo firmy chce do 30. června dosáhnout „narovnání právních poměrů“, což má v praxi znamenat, že Rencar nebude smět od prázdnin používat reklamní plochy v pražské MHD. Dopravní podnik si nechá hodnotu reklamy ve svých vozech a prostorech ocenit znaleckým posudkem. Dnes mu vynáší asi 50 milionů korun ročně, Rencar ale podle dopravního podniku vydělává násobně víc. Rencar označil případnou výpověď za neoprávněnou a účelovou, podle něj takový krok poškodí nejen jej, ale i dopravní podnik. Firma tvrdí, že všechny své smluvní povinnosti řádně plní.

Smlouva s Rencarem je z roku 1997 a trvá do roku 2031. Podle firmy už jsou nasmlouvané reklamy na druhé pololetí za 20 milionů korun.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)