3. Rencar asi přijde o plochy v pražské MHD

Pražský dopravní podnik nejspíš vypoví smlouvu reklamní společnosti Rencar. Představenstvo firmy chce do 30. června dosáhnout „narovnání právních poměrů“, což má v praxi znamenat, že Rencar nebude smět od prázdnin používat reklamní plochy v pražské MHD. Dopravní podnik si nechá hodnotu reklamy ve svých vozech a prostorech ocenit znaleckým posudkem. Dnes mu vynáší asi 50 milionů korun ročně, Rencar ale podle dopravního podniku vydělává násobně víc. Rencar označil případnou výpověď za neoprávněnou a účelovou, podle něj takový krok poškodí nejen jej, ale i dopravní podnik. Firma tvrdí, že všechny své smluvní povinnosti řádně plní.

Smlouva s Rencarem je z roku 1997 a trvá do roku 2031. Podle firmy už jsou nasmlouvané reklamy na druhé pololetí za 20 milionů korun.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia