3. Agrofert spustil „vysvětlovací“ kampaň

Holding Agrofert ministra financí a šéfa hnutí ANO Andreje Babiše spustil „rozsáhlou marketingovou kampaň“ s názvem Spočítáno. Billboardová kampaň, která pokryje celou ČR, má být „reakcí na neustálé politické útoky na firmu“. Její součástí je i web, na kterém Agrofert ukazuje, kolik peněz odvedl státu na daních, kolik zaměstnává lidí a jakých se účastní státních zakázek. „Často se objevují informace o tom, jak Agrofert vydělává na státních dotacích. Opak je přitom pravdou. Chtěli jsme také upozornit, že prostřednictvím naší nadace věnujeme nezanedbatelné finanční prostředky i na dobročinné účely,“ uvedl v TZ tiskový mluvčí firmy Karel Hanzelka.

Agrofert je přesvědčen, že to má „spočítáno“. Přesvědčí i vás?

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia