10. Brňané pomohou oživit ostravské pivo

Brněnská agentura Aetna zvítězila ve tříkolovém tendru Pivovarů Staropramen pro repositioning značky Ostravar. Ve spolupráci s výzkumnou a insightovou agenturou Simply5 v současnosti připravuje nový dlouhodobý komunikační příběh nejznámějšího ostravského piva, který by měl být představen v létě letošního roku. Staropramen přitom pozval do tendru zejména nesíťové a regionální agentury. „Regionální pivo potřebuje regionální řízení a partnera, který bude mít motivaci růst společně se značkou. Aetna nás zaujala originálním kreativním řešením, které umožní novým způsobem oslovit spotřebitele a zároveň zachovat jedinečný duch regionu,“ říká Zuzana Cieciotková z Ostravaru.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC