Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

10. Brňané pomohou oživit ostravské pivo

Brněnská agentura Aetna zvítězila ve tříkolovém tendru Pivovarů Staropramen pro repositioning značky Ostravar. Ve spolupráci s výzkumnou a insightovou agenturou Simply5 v současnosti připravuje nový dlouhodobý komunikační příběh nejznámějšího ostravského piva, který by měl být představen v létě letošního roku. Staropramen přitom pozval do tendru zejména nesíťové a regionální agentury. „Regionální pivo potřebuje regionální řízení a partnera, který bude mít motivaci růst společně se značkou. Aetna nás zaujala originálním kreativním řešením, které umožní novým způsobem oslovit spotřebitele a zároveň zachovat jedinečný duch regionu,“ říká Zuzana Cieciotková z Ostravaru.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Above
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)