Reklama
Megaboard

10. Brňané pomohou oživit ostravské pivo

Brněnská agentura Aetna zvítězila ve tříkolovém tendru Pivovarů Staropramen pro repositioning značky Ostravar. Ve spolupráci s výzkumnou a insightovou agenturou Simply5 v současnosti připravuje nový dlouhodobý komunikační příběh nejznámějšího ostravského piva, který by měl být představen v létě letošního roku. Staropramen přitom pozval do tendru zejména nesíťové a regionální agentury. „Regionální pivo potřebuje regionální řízení a partnera, který bude mít motivaci růst společně se značkou. Aetna nás zaujala originálním kreativním řešením, které umožní novým způsobem oslovit spotřebitele a zároveň zachovat jedinečný duch regionu,“ říká Zuzana Cieciotková z Ostravaru.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále