10. B2B firmy chtějí od marketingu propisky

Řada českých a slovenských B2B firem vnímá marketing jako páté kolo u vozu. Ukazují to výsledky desáté vlny průzkumu B2B monitor agentury B-inside. Firmy úkoly marketingu redukují na objednávání propagačních materiálů a reklamních předmětů, případně na propagaci prostřednictvím vlastních médií (na webu, na sociálních sítích a podobně). Přitom B2B firmy se skutečným marketingovým řízením rostou až trojnásobně oproti podnikům, ve kterých marketing nemá výraznou roli. Naprostá většina firem (94 procent) také říká, že má definované vize, mise a sepsané dlouhodobé hodnoty společnosti. Zároveň ovšem přiznávají, že jde často jen o formalitu, o které zaměstnanci nevědí.

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard