Panoramatický pohled na noční Hradčany, Staroměstské náměstí, ale i Český Krumlov či Mikulov mohou spatřit od začátku března cestující na rušné trase 7 soulského metra, jejíž úsek měří 57 kilometrů. Prostřednictvím fotopolepů je do České republiky přenese společná kampaň agentury CzechTourism a cestovní kanceláře Hana Tour v „českém vagonu“. Plánuje se, že takto polepené metro bude jezdit až do konce května 2016. Na celkovém rozpočtu kolem 11 milionů korun participuje i několik korejských a českých subjektů. V neposlední řadě kampaň vznikla i díky spolupráci a příspěvku domácích regionálních institucí: podílí se na ní například Jihomoravský kraj, destinační managementy střední Moravy a východní Moravy, město Olomouc či Kroměříž. Na její přípravě spolupracovalo zahraniční zastoupení Koreje také s agenturou Prague City Tourism. Media mix dále zahrnuje internetové bannery, videa na populárním korejském serveru TV Cast, události na sociálních sítích, outdoor a obří obrazovky v nejvytíženějších stanicích metra. Metro je v patnáctimilionovém Soulu důležitým dopravním prostředkem a vizuály na uzlových stanicích jsou podle CzechTourismu výhodnou příležitostí, jak nalákat cestující na turistické balíčky a poznávací zájezdy. Česko je pro korejský trh dynamicky rostoucí destinací: za dva roky se téměř zdvojnásobil počet turistů, na 257 tisíc za rok 2015, a mezi Soulem a Prahou byly zavedeny přímé lety ČSA a Koreanairu.
Vnější i vnitřní stranu vagonu zdobí fotografie Prahy, Českého Krumlova, Mikulova nebo tulipánů před zámkem Lednice. Na podlaze je vzor pražské dlažby.