Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Zvířata a elektřina, jak to k sobě pasuje?

Pražská energetika spustila kampaň na „ekoproud“. V rámci tohoto programu mohou zákazníci odebírat proud výhradně z obnovitelných zdrojů. Upozornit na to mají vizuály, ze kterých vlk, sova a rys upřeně koukají na kolemjdoucí. Koncept vytvorila agentura WMC/Grey. Jde o zdařilou propagaci čistšího proudu, nebo kampaň udelá službu především zoologické zahradě?

Bohužel zde postrádám originalitu a propojení se značkou. Stejný vizuál i headline si představím pro kosmetiku, která se netestuje na zvířatech, Zoo Praha, Krnap či veganské bistro.

Hana Gemrotová, art director, VCCP

Reklama
ČEZ

No, že bych mohl odebírat proud výhradně z obnovitelných zdrojů? Jako že sousedi vedle ne, a přitom máme do baráku stejné dráty? Za to ale agentura nemůže. Jinak fotka pěkná.

Roman Číhalík,nkreativní ředitel, Nydrle

 

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)