Pražská energetika spustila kampaň na „ekoproud“. V rámci tohoto programu mohou zákazníci odebírat proud výhradně z obnovitelných zdrojů. Upozornit na to mají vizuály, ze kterých vlk, sova a rys upřeně koukají na kolemjdoucí. Koncept vytvorila agentura WMC/Grey. Jde o zdařilou propagaci čistšího proudu, nebo kampaň udelá službu především zoologické zahradě?
Bohužel zde postrádám originalitu a propojení se značkou. Stejný vizuál i headline si představím pro kosmetiku, která se netestuje na zvířatech, Zoo Praha, Krnap či veganské bistro.
Hana Gemrotová, art director, VCCP
No, že bych mohl odebírat proud výhradně z obnovitelných zdrojů? Jako že sousedi vedle ne, a přitom máme do baráku stejné dráty? Za to ale agentura nemůže. Jinak fotka pěkná.
Roman Číhalík,nkreativní ředitel, Nydrle