Zvířata a elektřina, jak to k sobě pasuje?

Pražská energetika spustila kampaň na „ekoproud“. V rámci tohoto programu mohou zákazníci odebírat proud výhradně z obnovitelných zdrojů. Upozornit na to mají vizuály, ze kterých vlk, sova a rys upřeně koukají na kolemjdoucí. Koncept vytvorila agentura WMC/Grey. Jde o zdařilou propagaci čistšího proudu, nebo kampaň udelá službu především zoologické zahradě?

Bohužel zde postrádám originalitu a propojení se značkou. Stejný vizuál i headline si představím pro kosmetiku, která se netestuje na zvířatech, Zoo Praha, Krnap či veganské bistro.

Hana Gemrotová, art director, VCCP

No, že bych mohl odebírat proud výhradně z obnovitelných zdrojů? Jako že sousedi vedle ne, a přitom máme do baráku stejné dráty? Za to ale agentura nemůže. Jinak fotka pěkná.

Roman Číhalík,nkreativní ředitel, Nydrle

 

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Algoritmus
Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Andrea Štěpánová
Tomáš Pravenec
Bohém Bolek Polívka
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)