Výrobce pracích prostředků Henkel se rozhodl poprvé podpořit oficiální českou soutěž krásy Česká Miss svou značkou Perwoll, která je dlouhodobě spojována s módou a péčí o různé druhy tkanin. Ve světě módy ovšem není Perwoll nováčkem. V minulosti se značka Perwoll podílela na módních eventech, jako jsou Fashion Weeks, sponzorovala film Sex ve městě nebo spolupracovala se značkami Steilmann či Litex.
Aplikace pro Miss
Partnerství s Českou Miss spojuje Perwoll s uvedením svojí poslední novinky Perwoll Care & Repair – speciálním pracím prostředkem, který při pravidelném používání redukuje vzniklé žmolky a třepení textilních vláken, a navíc pomáhá předcházet opotřebení oblečení i vzniku nových žmolků. Henkel svoji značku angažuje do hlasování na facebookové stránce v aplikaci Perwoll Česká Miss Fashion 2016. Vítězka bude vyhlášena během slavnostního galavečera na finále České Miss 2. dubna v pražském Obecním domě. Kampaň bude podpořena v on-line prostředí i prostřednictvím informací na produktech. Součástí projektu bylo i „soustředění“ a téma „Jak se poprat se stylem“ pro finalistky České Miss, které Henkel patřičně využil k propagaci svých pracích prostředků.
Vítězka kategorie Perwoll Česká Miss Fashion získá od společnosti Henkel novou pračku, žehličku a rok praní zdarma s výrobky Perwoll. „Další možnosti spolupráce s vítězkou v současné době zvažujeme,“ odpovídá Jana Očadlíková, manažerka marketingu divize Pracích a čisticích prostředků, Henkel ČR.
„Prací prostředky podle našich zkušeností musí především umět splnit očekávání spotřebitelů. Proto se i v reklamní tvorbě zaměřujeme na představení benefitů novinky. Nicméně máme i aktivity, při kterých cílíme na mladší cílovou skupinu a na ty spotřebitele, kteří více sledují on-line prostředí. Proto například přichází Perwoll na YouTube se sérií videí, která jsou rovněž promována i na sociálních sítích (Facebook). Podobně můžete na YouTube kanálu Henkel Laundry and Home Care najít videa ke značce Silan (řada Soft & Oils) a Somat (vzdělávací kreslená videa k mytí nádobí v myčce),“ doplňuje Očadlíková.
Henkel mimo jiné uvedl na trh na začátku února produktovou novinku – prací ubrousky Colour catcher značky K2r, jejíž distribuci převzal letos v lednu od společnosti Spotless Group. Novinku podpoří ATL i BTL reklama. Foto: Henkel