Reklama
Megaboard

Téma: Masové koule letí. Do Ikey Češi nechodí jen kvůli nábytku

Marketing a Media Sedm procent tržeb české Ikey je z jídla. V porovnání se světem je to výjimečné číslo.

Radek Vašíček Pokud se tam člověk nedopatřením ocitne v neděli v poledne, musí mít pocit, že to je 57 %.

Jakub Stránský 7 %? Masové kuličky z koniny holt táhnou! Že by díra na trhu?

Václav Bartoš Ze 7 % je Ikea víc restaurace než prodejna nábytku. A řečeno s Krausem: Kdo z vás to má?

Filip Zikmund Kuličky jedou i přes aféru s koninou, my jsme tak trochu výjimečný národ.

Zdeněk Boobenik Je to levný a je toho hodně aneb mámo, pojď se najíst dneska do Ikey. Holt pro českýho Pepíka je rozhodující cena a množství. Nějaká kvalita, původ surovin, nebo nedej bože kreativita v gastronomii jsou spíše sprostá slova.

Jiřina Sue Melounková Když mi to chutná, tak je jedno, kolik to stojí, jestli moc nebo podezřele málo. A myslím si, že 130 korun za oběd není tak levné.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále