Valentýn je kromě svátku všech zamilovaných také svátkem všech marketérů. Kupní síla milenců v polovině února roste, čehož využívají značky napříč segmenty. Výrazným hráčem na valentýnském trhu je opět Milka, která tentokrát ve spolupráci s TL5 Digital připravila kampaň pro celou střední Evropu. Z rozmanitých vizuálů nás nejvíc zaujal ten „rakouský“, který nostalgicky vzpomíná na lásku za časů monarchie.
Musím pochválit super copy. Ale chtělo by to, aby claim s řízkem koreloval víc i se samotným vizuálem.
Rudolf Kovařík, copywriter, Dark Side
Představa, že by o sobě pár, který tvoří nejmocnější muž své doby a tehdejší největší módní ikona, mluvil jako o „velkejch řízcích“, je úplně mimo. Navíc nechápu, proč by se cílovka měla ztotožnit s více než 100 let mrtvými Habsburky.
Martin Bartkovský, specialista sociálních sítí, Seznam.cz