Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Schokolade, Schnitzel und Liebe

Valentýn je kromě svátku všech zamilovaných také svátkem všech marketérů. Kupní síla milenců v polovině února roste, čehož využívají značky napříč segmenty. Výrazným hráčem na valentýnském trhu je opět Milka, která tentokrát ve spolupráci s TL5 Digital připravila kampaň pro celou střední Evropu. Z rozmanitých vizuálů nás nejvíc zaujal ten „rakouský“, který nostalgicky vzpomíná na lásku za časů monarchie.

 

Musím pochválit super copy. Ale chtělo by to, aby claim s řízkem koreloval víc i se samotným vizuálem.

Rudolf Kovařík, copywriter, Dark Side

Reklama
ČEZ

Představa, že by o sobě pár, který tvoří nejmocnější muž své doby a tehdejší největší módní ikona, mluvil jako o „velkejch řízcích“, je úplně mimo. Navíc nechápu, proč by se cílovka měla ztotožnit s více než 100 let mrtvými Habsburky.

Martin Bartkovský, specialista sociálních sítí, Seznam.cz

 

 

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)