Schokolade, Schnitzel und Liebe

Valentýn je kromě svátku všech zamilovaných také svátkem všech marketérů. Kupní síla milenců v polovině února roste, čehož využívají značky napříč segmenty. Výrazným hráčem na valentýnském trhu je opět Milka, která tentokrát ve spolupráci s TL5 Digital připravila kampaň pro celou střední Evropu. Z rozmanitých vizuálů nás nejvíc zaujal ten „rakouský“, který nostalgicky vzpomíná na lásku za časů monarchie.

 

Musím pochválit super copy. Ale chtělo by to, aby claim s řízkem koreloval víc i se samotným vizuálem.

Rudolf Kovařík, copywriter, Dark Side

Představa, že by o sobě pár, který tvoří nejmocnější muž své doby a tehdejší největší módní ikona, mluvil jako o „velkejch řízcích“, je úplně mimo. Navíc nechápu, proč by se cílovka měla ztotožnit s více než 100 let mrtvými Habsburky.

Martin Bartkovský, specialista sociálních sítí, Seznam.cz

 

 

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
MAM Souboj spotů červen
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
MAM Souboj spotů červen
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345