Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

RWE opět angažovala desítku herců

Hned 11 předních českých herců angažovala do své letošní sponzorské reklamy pro Českého lva elektrárenská společnost RWE. RWE, která je hlavním sponzorem akce – tím generálním je opět Magnesia z portfolia společnosti Karlovarské minerální vody – navazuje na loňský imageový spot, ve kterém skupina známých hereckých tváří vařila vodu. V letošním spotu se snaží zašroubovat žárovku, aby mohli pokračovat v natáčení.

„Český film podporujeme už jedenáctým rokem. Loni jsme poprvé přišli s imageovou kampaní, konceptem hravých spotů, které nejsou úplně reklamou,“ vysvětluje Václav Podzimek, který je v RWE zodpovědný za marketing.

V silně „filmovém“ spotu, ke kterému složil hudbu excentrik Varhan Orchestrovič Bauer, vystupují Miroslav Donutil, Bolek Polívka, Josef Polášek, Hynek Čermák, Lukáš Pavlásek, Jenovéfa Boková, Bára Seidlová, Marie Doležalová a Petra Hřebíčková. Samozřejmě nechybějí ani Jarmil Škvrna a Lukáš Příkazký, kteří vystupují ve standardních reklamách RWE.

Reklama
Know

Spot společně připravily sesterské agentury Young & Rubicam a Wunderman, které jsou stálými partnery RWE. Kreativní týmy vedli Jitka Bret Srbová a Richard Stiebitz, art direktorkou byla Petra Lukešová. Režii měl na starosti Daniel Růžička, produkci zajistila jeho společnost AdWood, jejíž aktivity koordinoval produkční Ctibor Pouba.

„Reklama vhodně využívá prvek žárovky, který byl použitý v produktové reklamě. Tento příběh je ale oslavou českého filmu a toho, že herci jsou specifičtí, protože loni jich bylo potřeba 15, aby uvařili vodu, zatímco letos 11, aby zašroubovali žárovku,“ dodává Podzimek. Co se financí týče, Podzimek říká, že nechce zabíhat do detailů, zdůrazňuje však, že RWE se při angažování herců stejně jako loni podařilo vyjednat „podmínky, které byly zcela adekvátní našim možnostem a tomu, že RWE podporuje český film už 11 let“. „Není to produktová taktická reklama, kde bychom se bavili o úplně jiné výši honoráře. Jsou to spoty na oslavu českého filmu a už loni k tomu tak herci přistoupili. Je to krásná možnost hrát v něčem, co dává smysl a v čem se mohou i oni sami kreativně vyřádit,“ uzavírá Podzimek.

„Jde o jedno z nejhezčích zadání, které člověk během roku dostane na stůl. Chytlo to všechny lidi ve všech fázích vývoje spotu, každý šel za své standardní úsilí,“ doplňuje jej Jitka Bret Srbová. Sponzorský spot bude nasazen na všech hlavních stanicích od 22. února, slavnostní večer Českého lva bude přenášen z Rudolfina na ČT1 5. března.


„Není to žádná produktová reklama, kde bychom se bavili o jiné výši honorářů,“ vysvětluje zástupce RWE angažování 11 předních českých herců. Foto: RWE

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu