Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Reklama na Smart TV nenaláká

Tento týden se znovu věnujeme tématu „chytrá televize“ z MAM 5/2016. V grafu s důvody, proč si respondenti tuto televizi pořídili nebo proč ji chtějí mít, totiž řádil šotek. Přiložený graf ukazoval hodnoty jinak, než jak je popisoval doprovodný text, proto ho otiskujeme znovu a tentokrát ve správné podobě.

Polovina oslovených uvedla, že chytrou televizi mají nebo by chtěli mít kvůli novým funkcím. Výborný obraz, vyhledávání na internetu a využívání aplikací uvádí jako důvod pro její pořízení přibližně 40 % dotázaných. Možnost volit si, co a kdy budu sledovat, je důležitá pro 29 % respondentů. Porovnáme-li odpovědi respondentů, kteří chytrou televizi již mají, s těmi, kteří ji plánují mít, vidíme, že se jejich odpovědi někdy výrazně liší. Například vlastníci chytré televize častěji než potenciální vlastníci uváděli, že chtěli mít technologickou novinku, nebo označili výhodnou cenu. Naopak ti, kteří tuto televizi teprve plánují mít, častěji uváděli nové funkce, možnost volit si, co a kdy budou sledovat, nebo skutečnost, že jim ji doporučili známí nebo ji u nich viděli. Na reklamu příliš nedají.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 530 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)