Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

„Nej“ agenturou byla loni BBDO

BBDO byla v roce 2015 nejúspěšnější agenturní sítí na světě. I nejlepší agenturou byly BBDO New York a brazilská AlmapBBDO, mezi které se na druhou příčku vklínila Adam & Eve DDB London.

A zatímco nejlepším spotem byly Montyho Vánoce britského obchodního domu John Lewis, celkově nejoceňovanější kampaní byla původně kanadská #LikeAGirl značky Always koncernu Procter & Gamble.

Z produkčních společností loni nejvíc cen získala firma Smuggler, zatímco nejoceňovanějším zadavatelem reklamy byla – v médiích jinak vláčená – automobilka VW a nejvíc cen jako obvykle putovalo do USA.

Reklama
ČEZ

To vše vyplývá z aktuálně zveřejněných výsledků posledního ročníku souhrnného hodnocení kreativního průmyslu The Gunn Report 2015, jejž – na základě umístění jednotlivých firem, značek a projektů ve 45 světových i národních soutěžích reklamy – už řadu let připravuje tým bývalého kreativního ředitele agentury Leo Burnett Donalda Gunna.

„Gunn Report vám dá celkový přehled reklamního průmyslu takovým způsobem, jaký vám žádná samostatná kreativní soutěž nenabídne,“ říká k tomu hostující šéfredaktor aktuálního vydání, kterým byl CCO agenturní sítě Innocean Worldwide Jeremy Craigen.

Kompletní výsledky, hodnocení po jednotlivých zemích a většina oceněných prací jsou ke zhlédnutí už teď na www.gunnreport.com.

Ale protože Gunn Report je komerční projekt, stovka nejlepších spotů pod názvem Showreel of The Year bude podle organizátorů hodnocení zanedlouho nabídnuta k zakoupení.

Zatímco oceňované kampaně pro značky Buick a KFC byly vytvořeny v Asii, nejúspěšnější Like a Girl připravila torontská pobočka Leo Burnett.
Foto: Gunn Report

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)