Bezplatný deník Metro postavil kampaň na slovní hříčce „Moje město, moje Metro“, čímž se nesnaží diskreditovat všechny mimopražské čtenáře. Naopak na zelené trase se soustřeďuje na všechna města, kde se v rámci Česka distribuuje. Mafra chtěla poukázat zřejmě i na to, že má být bezplatný print srdeční záležitostí všech odběratelů. Očividně evokuje spíš atmosféru komunálních voleb.
Použití srdce a linek metra ve mně evokuje vzpomínku na komunální volby a nejmenované pražské politické uskupení. Vizuál jako celek působí překombinovaně a pro celorepublikové užití mi nedává smysl.
Markéta Baráková, account manager, Rubikon PR
Na první pohled to připomíná předloňskou volební kampaň Passerova Hnutí pro Prahu, při druhém pohledu je to jenom matoucí a bolestně pragocentrické, i když se autor zřejmě snažil vyjádřit pravý opak.
Lucie Palkosková, community manager, Follow Bubble