Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Metro máme i mimo metropoli

Bezplatný deník Metro postavil kampaň na slovní hříčce „Moje město, moje Metro“, čímž se nesnaží diskreditovat všechny mimopražské čtenáře. Naopak na zelené trase se soustřeďuje na všechna města, kde se v rámci Česka distribuuje. Mafra chtěla poukázat zřejmě i na to, že má být bezplatný print srdeční záležitostí všech odběratelů. Očividně evokuje spíš atmosféru komunálních voleb.

Použití srdce a linek metra ve mně evokuje vzpomínku na komunální volby a nejmenované pražské politické uskupení. Vizuál jako celek působí překombinovaně a pro celorepublikové užití mi nedává smysl.

Markéta Baráková, account manager, Rubikon PR

Reklama
MMcite

Na první pohled to připomíná předloňskou volební kampaň Passerova Hnutí pro Prahu, při druhém pohledu je to jenom matoucí a bolestně pragocentrické, i když se autor zřejmě snažil vyjádřit pravý opak.

Lucie Palkosková, community manager, Follow Bubble

 

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)