Pravidla neexistují, hlásá na přebalu své knížky slavný kreativec a zakladatel agentury BBH John Hegarty. V případě jeho publikace to znamená mix fontů, obrázků nebo stránek vložených opačně. Ve Spojených státech vyšla i „jedlá“ edice knihy, u které byla použita rostlinná barviva a po doporučené přípravě si na ní bylo možné pochutnat.
Spíš než uceleným textem je Hegartyho dílo souborem rad, myšlenek, postřehů a zkušeností, které autor nasbíral během let své praxe. Místo čtení před spaním tedy spíš čekejte knížku, kterou můžete cestou ze schůzky vytáhnout z kapsy, přečíst si dvě stránky a přemýšlet nad jejich poselstvím.
Hegartyho rady jsou pestré a jejich rozsah široký, od nabádání, abyste si s kolegy vyměnili pracovní místa, protože „jak můžete vytvořit něco neobvyklého, pokud každý den pracujete jako obvykle?“, až po pobídnutí, abyste četli The Economist, opustili svou komfortní zónu, oblíbené galerie či periodika a dozvěděli se více o světě kolem sebe.
Rada, kterou sám Hegarty označuje za nejdůležitější, zní „bavte se“. Nic víc a nic míň. Kreativní povolání, při němž produkujete myšlenky, nad kterými budou lidé uvažovat a které budou následovat, je nesmírně privilegovaná pozice. A také zábavná, jak Hegarty připomíná. Vy rozhodujete o tom, jak bude vypadat kampaň, text, video nebo cokoliv jiného, co vymyslíte. Hegarty ani nikdo jiný vám na to návod nedá. Může vám však dát několik tipů, které vás mohou inspirovat a hlavně pobavit.
Působení v kreativním oboru vás staví do neuvěřitelně privilegované pozice. Vyjadřování myšlenek a uskutečňování snů je vzrušující, znepokojivé, ale také zábavné.