Dokáže tohle váš hot dog?

Finálový zápas v americkém fotbalu Super Bowl patří mezi nejsledovanější televizní přenosy vůbec. Každoročně se zjišťuje, kdo tentokrát zaplatil nejvíc peněz za reklamní vysílací čas, a s napětím se čeká, jakou vtipnou kreativu předvedou tvůrci reklam největších značek. V posledních letech se navíc stalo zvykem zveřejnit reklamy ještě před přenosem na internetu a otestovat tak jejich virální potenciál. Zařídil se podle toho i výrobce kečupů Heinz, a tak se svět celý minulý týden kochal roztomilými jezevčíky pobíhajícími na louce. Heinz je navlékl do kostýmů připomínajících hot dogy a za zvuků písně Without You je vypustil vstříc osmičlenné rodině Kečupových. Pro Heinz reklamu připravila agentura David z floridského Miami. Zadání znělo, že má představit celé portfolio ochucených kečupů a omáček. Při Super Bowlu běžela třicetisekundová verze, na sociální sítě Heinz umístil i minutovou.

„Mluvčím“ skupiny jezevčíků je psí celebrita Crusoe, jež vystupuje v různých pořadech a reklamách. Na Facebooku a na YouTube měl spot s „hot dogy“ před víkendem zhruba čtyři miliony zhlédnutí, vyvolává ale také dost negativních reakcí od pejskařů.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Algoritmus
Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Andrea Štěpánová
Tomáš Pravenec
Bohém Bolek Polívka
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)