Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

„Design je pro nás v centru všeho,“ říká IBM, které nabízí „zákaznickou zkušenost“

Česká pobočka společnosti IBM otevřela ve své pražské centrále další z „evropských studií“, které se zaměří zejména na customer experience neboli zákaznickou zkušenost.

V novém IBM Studios Prague budou pracovat designéři, konzultanti a výzkumní pracovníci IBM společně s odborníky na digitální marketing a inovace. IBM Studios Prague se bude zaměřovat především na digitální zákaznickou zkušenost vytvořenou pomocí nové generace výpočetní techniky zaměřené na kognitivní schopnosti a internet věcí. Využívat bude metodologii IBM Design Thinking, postavenou na pochopení koncového zákazníka, jeho potřeb a emocí.

„Design je v popředí a v centru všeho, co děláme. Na mysli mám design ve smyslu použitelnosti a užitečnosti založené na pochopení uživatelů. Stavíme na tvůrčích přístupech a zvláštní pozornost věnujeme bezpečnosti, soukromí a škálovatelnosti vytvářených inovativních řešení,“ popisuje přístup týmu studia Miroslav Hažer, který je regionálním manažerem divize IBM Interactive Experience.

Reklama
MMcite

Nové designové pracoviště IBM Studios Prague už zahájilo práci pro vybrané klienty z oblasti finančních služeb, zdravotní péče a maloobchodu, s jeho otevřením ovšem také dochází k dalšímu rozšíření kapacit expertních týmů IBM se sídlem v Praze, mezi které patří mimo jiné výzkumná laboratoř zaměřená na rozpoznávání hlasu nebo tým podporující rozvoj ekosystému kolem nových generací kognitivních technologií.

Pražské pracoviště bude propojeno s dalšími studii IBM Interactive Experience ve Varšavě, v Londýně, Paříži nebo New Yorku, která celkově zaměstnávají na deset tisíc designérů, vývojářů a konzultantů společnosti IBM, kteří pracují s klienty na vytváření datově řízeného designu pro všechny oblasti zákaznické a zaměstnanecké zkušenosti.

V poslední době se tým IBM Interactive Experience podle Hažera podílel například v Británii na návrhu a vývoji první aplikace banky Nationwide pro Apple Watch.

„Design je v centru a popředí všeho, co děláme,“ tvrdí regionální manažer divize Interactive Experience Miroslav Hažer. Foto: IBM

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)