„Design je pro nás v centru všeho,“ říká IBM, které nabízí „zákaznickou zkušenost“

Česká pobočka společnosti IBM otevřela ve své pražské centrále další z „evropských studií“, které se zaměří zejména na customer experience neboli zákaznickou zkušenost.

V novém IBM Studios Prague budou pracovat designéři, konzultanti a výzkumní pracovníci IBM společně s odborníky na digitální marketing a inovace. IBM Studios Prague se bude zaměřovat především na digitální zákaznickou zkušenost vytvořenou pomocí nové generace výpočetní techniky zaměřené na kognitivní schopnosti a internet věcí. Využívat bude metodologii IBM Design Thinking, postavenou na pochopení koncového zákazníka, jeho potřeb a emocí.

„Design je v popředí a v centru všeho, co děláme. Na mysli mám design ve smyslu použitelnosti a užitečnosti založené na pochopení uživatelů. Stavíme na tvůrčích přístupech a zvláštní pozornost věnujeme bezpečnosti, soukromí a škálovatelnosti vytvářených inovativních řešení,“ popisuje přístup týmu studia Miroslav Hažer, který je regionálním manažerem divize IBM Interactive Experience.

Nové designové pracoviště IBM Studios Prague už zahájilo práci pro vybrané klienty z oblasti finančních služeb, zdravotní péče a maloobchodu, s jeho otevřením ovšem také dochází k dalšímu rozšíření kapacit expertních týmů IBM se sídlem v Praze, mezi které patří mimo jiné výzkumná laboratoř zaměřená na rozpoznávání hlasu nebo tým podporující rozvoj ekosystému kolem nových generací kognitivních technologií.

Pražské pracoviště bude propojeno s dalšími studii IBM Interactive Experience ve Varšavě, v Londýně, Paříži nebo New Yorku, která celkově zaměstnávají na deset tisíc designérů, vývojářů a konzultantů společnosti IBM, kteří pracují s klienty na vytváření datově řízeného designu pro všechny oblasti zákaznické a zaměstnanecké zkušenosti.

V poslední době se tým IBM Interactive Experience podle Hažera podílel například v Británii na návrhu a vývoji první aplikace banky Nationwide pro Apple Watch.

„Design je v centru a popředí všeho, co děláme,“ tvrdí regionální manažer divize Interactive Experience Miroslav Hažer. Foto: IBM

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia