Na 500 vystavovatelů a více než devět tisíc návštěvníků zavítalo letos na mezinárodní festival live marketingu v německém Dortmundu. Jako návštěvník během pár hodin pocítíte, jak se každoročně přesouvají hranice live & event marketingu do dalšího „live“ levelu.
Obrázky, fotky a zase obrázky
Vybrali jsme pro vás desatero toho nejlepšího a nejzajímavějšího, co se v sedmi výstavních halách festivalu představilo. Světový poskytovatel produkčních řešení Production Resource Group zaujal 360° fotografickou instalací, která dokáže člověka nasnímat ze všech úhlů, třeba i při výskoku. Pokud jste ještě v rukou nikdy nedrželi své Minnie M, určitě vás osloví osobní 3D zážitek od The DUBL Dudes a mobilní scanovací systém, který dokáže vykouzlit vaši dokonalou 3D podobiznu. Spíše než obyčejnou portrétní fotkou je Glowing pix koncept inspirován barvami à la Warhol. O tom, že technologie posouvají své hranice každodenně, svědčí i přítomnost Nox The Robot. Vychytávka v podobě robota v nadživotní velikosti vás spontánně vtáhne do děje. Zážitky ze setkání s robotem pak můžete sdílet pomocí „gif“ na sociálních sítích přímo z místa dění. Chuťové buňky potěší „konzumní“ galerie šéfkuchařů z Pyrografie, kteří portrét na počkání vytvoří z palačinkového těsta či obyčejné prskavky. Nudu na party nezažijete, pokud roztáhnete ledový koberec, čímž navodíte zimní atmosféru kdekoliv a kdykoliv. Rozhýbat pódia pak dokážou figuríny – pár Dundu a Bimbi, jejichž pohyby a emoce mohou lidé ovládat. Když se spojí vodní živel a moderní technologie, je na co se dívat – třeba na vodní stěnu, na níž se vytváří obrazce a nápisy přesně podle vašeho návrhu.
Autor je výkonným ředitelem agentury Creative Pro
Důvěrně známý koncept šíření fotek Sharingbox posunul své hranice. Fotobox se stal mnohem osobnějším, kompaktnějším a přizpůsobitelnějším.
Foto: CreativePro