Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Desatero technologických vychytávek z Best of Events 2016

Na 500 vystavovatelů a více než devět tisíc návštěvníků zavítalo letos na mezinárodní festival live marketingu v německém Dortmundu. Jako návštěvník během pár hodin pocítíte, jak se každoročně přesouvají hranice live & event marketingu do dalšího „live“ levelu.

Obrázky, fotky a zase obrázky

Vybrali jsme pro vás desatero toho nejlepšího a nejzajímavějšího, co se v sedmi výstavních halách festivalu představilo. Světový poskytovatel produkčních řešení Production Resource Group zaujal 360° fotografickou instalací, která dokáže člověka nasnímat ze všech úhlů, třeba i při výskoku. Pokud jste ještě v rukou nikdy nedrželi své Minnie M, určitě vás osloví osobní 3D zážitek od The DUBL Dudes a mobilní scanovací systém, který dokáže vykouzlit vaši dokonalou 3D podobiznu. Spíše než obyčejnou portrétní fotkou je Glowing pix koncept inspirován barvami à la Warhol. O tom, že technologie posouvají své hranice každodenně, svědčí i přítomnost Nox The Robot. Vychytávka v podobě robota v nadživotní velikosti vás spontánně vtáhne do děje. Zážitky ze setkání s robotem pak můžete sdílet pomocí „gif“ na sociálních sítích přímo z místa dění. Chuťové buňky potěší „konzumní“ galerie šéfkuchařů z Pyrografie, kteří portrét na počkání vytvoří z palačinkového těsta či obyčejné prskavky. Nudu na party nezažijete, pokud roztáhnete ledový koberec, čímž navodíte zimní atmosféru kdekoliv a kdykoliv. Rozhýbat pódia pak dokážou figuríny – pár Dundu a Bimbi, jejichž pohyby a emoce mohou lidé ovládat. Když se spojí vodní živel a moderní technologie, je na co se dívat – třeba na vodní stěnu, na níž se vytváří obrazce a nápisy přesně podle vašeho návrhu.

Autor je výkonným ředitelem agentury Creative Pro

Reklama
MMcite

Důvěrně známý koncept šíření fotek Sharingbox posunul své hranice. Fotobox se stal mnohem osobnějším, kompaktnějším a přizpůsobitelnějším.
Foto: CreativePro

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)