Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Bannery mladou cílovku nezabaví

Herní aplikace Gamee oslavila necelý rok po svém startu 10 milionů odehraných her a 100 tisíc hráčů z celého světa. Projekt, za nímž stojí kvarteto Jan Částek, Miroslav Chmelka, Božena Řežábová, Lukas Stibor a investor Jan Řežáb, má od počátku globální ambice. „Nejsilnější komunity hráčů máme v Singapuru, Brazílii a v Česku. Jsme nadšeni z toho, jak lidé Gamee používají, otvírají aplikaci sedmkrát denně a stráví tam 25 minut,“ tvrdí Božena Řežábová, která v „herním Instagramu“ zastává pozici CEO.

Aktuálně se portfolio her v Gamee vyšplhalo na třicet titulů a v aplikaci se každé dva týdny objevuje novinka. Aplikaci vyvíjenou firmou Cleevio se podařilo vybudovat komunitu, kterou podle Řežábové netvoří hardcoroví hráči. Nejaktivnějším z nich je 18-34 let, stejnou měrou jsou zastoupeni muži i ženy. Hrají po cestě do práce, do školy, kdykoliv si chtějí dát pauzu.

Nejen na tuto cílovou skupinu se snaží cílit firmy, které Gamee využívají jako marketingovou platformu. Možnost obrandovat si hru využila Komerční banka, řetězec Bershka, skupina Lagardere nebo operátor O2.

Reklama
ČEZ

Když branding, tak nenásilně

Ve spolupráci s O2 vznikly dva projekty, SmartUp Shark pro Nadaci O2, která se souběžně objevila i v youtuberském videu nasazeném do kampaně, a Basket Boy pro O2 Sport. „Mladá cílovka vám na banner skoro neklikne. Rádi se baví. Chtěli jsme na ně jít jinou cestou – nenásilný branding v Gamee se ukazuje jako jedna z dobrých alternativ klasické kampaně,“ říká David Daneš, spe­cialista on-line marketingu O2. „Basket Boy má 700 tisíc odehraných her. Spojuje O2 se sportem, na hru je navázána soutěž o předplatné O2 TV, kde je sport hlavním tahákem. Lidé soutěží a hrají každý den, tohle se jen tak s reklamním formátem nepodaří,“ tvrdí Řežábová. O2 u svých her získalo na Gamee 5400 followerů, což podle její šéfky značí perspektivu budoucí návaznosti a práce s komunitou.

Spolupráce O2 a Gamee bude pokračovat i v „off-line“ světě. V pražském Impact Hubu budou 13. února pořádat konferenci GameeCon, určenou hlavně pro vývojáře. „Chceme jim ukázat, jak díky HTML5 a Javascript mohou vyvíjet hry. Kouzlo je, že lze udělat jednu verzi, která poběží v Gamee na iPhonech, Androidech i webových prohlížečích. Ty nejlepší hry odměníme a přidáme je na Gamee,“ uzavírá Řežábová.

Úspěch Basket Boy O2 překvapil. „Trefili jsme se do doby Vánoc, kdy se mladí doma nudí, objíždí babičky – ideální čas na krátkou game session,“ vysvětluje David Daneš.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)