Na pultech se tento měsíc poprvé objevilo americké vydání měsíčníku Playboy bez fotografií nahých žen. A navzdory smíšeným reakcím veřejnosti na rozhodnutí opustit základní rys časopisu se mu daří. Podle Advertising Age je ve vydání o 55 procent víc inzertních stránek a po 25 letech v něm poprvé inzeruje například automobilka Dodge. Odklon od nahoty se projevil i v lepších pozicích na novinových stáncích, kde se už časopis neobjevuje v sekci „pro dospělé“ a větší je i zájem prodejců tisku. Vydání prodává o 1200 prodejců víc než předtím. Změna zaznamenala úspěch i na webových stránkách, kde se nahé ženy neobjevují už od srpna loňského roku – průměrný počet reálných návštěvníků stoupl ze čtyř milionů měsíčně na šestnáct.
První „oblečené“ vydání Playboye míří titulkou odkazující na Snapchat na mladší čtenáře. Pomůže nejspíš i fakt, že cudnou verzi časopisu už lze sdílet i na sociálních sítích jako Facebook.