Inzertní balíček Big Hit je prvním společným počinem vydavatelství Vltava-Labe-Press, které vydává Deník, a Astrosat Media, vydávajícího především lifestylové a televizní magazíny. Jako první inzertní tarif na českém trhu kombinuje různé printové kategorie (deník + suplementy + magazíny). Klienti mohou díky balíčku Big Hit oslovit 2 143 000 čtenářů, podle výsledků Media projektu za druhý a třetí kvartál roku 2015 osloví 911 000 českých mužů a 1 747 000 čtenářů se středním vzděláním. „Vlastnictví VLP a Astrosatu nám umožní nabízet společné produkty pro inzerenty. Balíček Big Hit je naše společná premiéra a máme v plánu přinést i další nové produkty pro naše klienty,“ uvedl Michal Klíma, generální ředitel VLP. „Klienti v dnešní době hledají komplexní komunikační řešení, které jim chceme přes naše portfolio služeb, od inzerce přes tisk, digitál, event marketing až po neadresnou distribuci, nabízet,“ doplňuje Milan Mokráň, výkonný ředitel VLP.
Nový inzertní balíček Astrosatu a VLP slibuje zasažení více než dvou milionů čtenářů.