8. FTV Prima si založila agenturu Solootions

Pod obchodní značkou Solootions zastřeší televizní stanice komplexní mediální servis, jako je strategické a mediální plánování, marketing, PR a produkce. Za řízením agentury stojí marketingový ředitel FTV Prima Aleš Pýcha. Jedním z hlavních projektů Solootions je další rozvoj dětského brandu Primáček, který souvisí s dětským ranním pásmem vysílaným na hlavním kanálu televize Prima. Cílí na děti ve věku 6-10 let a na jejich rodiče. Pod touto značkou vznikla rodina šesti nových postaviček s odlišným charakterem. Ve spolupráci s nakladatelstvím Egmont vzniká též tištěný časopis Primáček, na stáncích se objeví na počátku března. S partnerskou společností Pinko pak agentura připravila tři příchutě zmrzlin Primáček v šesti obalových designech, a to pro český i slovenský trh. Solootions se zaměří také na nakladatelskou činnost, organizaci festivalů, odborných konferencí, sportovně-kulturních akcí a merchandising.


Postavičky odlišných charakterů nesou jména: Primáček, Maruška, Oskar, Hrkol, Drdola a Digoun.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345