Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

8. FTV Prima si založila agenturu Solootions

Pod obchodní značkou Solootions zastřeší televizní stanice komplexní mediální servis, jako je strategické a mediální plánování, marketing, PR a produkce. Za řízením agentury stojí marketingový ředitel FTV Prima Aleš Pýcha. Jedním z hlavních projektů Solootions je další rozvoj dětského brandu Primáček, který souvisí s dětským ranním pásmem vysílaným na hlavním kanálu televize Prima. Cílí na děti ve věku 6-10 let a na jejich rodiče. Pod touto značkou vznikla rodina šesti nových postaviček s odlišným charakterem. Ve spolupráci s nakladatelstvím Egmont vzniká též tištěný časopis Primáček, na stáncích se objeví na počátku března. S partnerskou společností Pinko pak agentura připravila tři příchutě zmrzlin Primáček v šesti obalových designech, a to pro český i slovenský trh. Solootions se zaměří také na nakladatelskou činnost, organizaci festivalů, odborných konferencí, sportovně-kulturních akcí a merchandising.


Postavičky odlišných charakterů nesou jména: Primáček, Maruška, Oskar, Hrkol, Drdola a Digoun.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)