Pod obchodní značkou Solootions zastřeší televizní stanice komplexní mediální servis, jako je strategické a mediální plánování, marketing, PR a produkce. Za řízením agentury stojí marketingový ředitel FTV Prima Aleš Pýcha. Jedním z hlavních projektů Solootions je další rozvoj dětského brandu Primáček, který souvisí s dětským ranním pásmem vysílaným na hlavním kanálu televize Prima. Cílí na děti ve věku 6-10 let a na jejich rodiče. Pod touto značkou vznikla rodina šesti nových postaviček s odlišným charakterem. Ve spolupráci s nakladatelstvím Egmont vzniká též tištěný časopis Primáček, na stáncích se objeví na počátku března. S partnerskou společností Pinko pak agentura připravila tři příchutě zmrzlin Primáček v šesti obalových designech, a to pro český i slovenský trh. Solootions se zaměří také na nakladatelskou činnost, organizaci festivalů, odborných konferencí, sportovně-kulturních akcí a merchandising.
Postavičky odlišných charakterů nesou jména: Primáček, Maruška, Oskar, Hrkol, Drdola a Digoun.