Reklama
Megaboard

7. Vizuální identitu festivalu PIAF dělá Revolta

Vizuální identitu mezinárodního festivalu reklamy PIAF připravila pro ročník 2016 pražská agentura Revolta. V první fázi se zaměřila na promo soutěže a rebranding webu. Hlavní vizuál soutěže využívá uhrančivého pohledu ptačích dravců. „Většina kampaní se točí kolem cen a kreativců, nás ale zajímal pohled poroty, kterou má PIAF světovou a odlišnou. Její oko je nesmiřitelné a dokořán,“ popisuje nový koncept Alžběta Jamníková z Revolty. Nový web je responzivní a akcentuje snadnou orientaci, k češtině a angličtině přibyly i ruština a francouzština.

„Oko mezinárodní poroty festivalu PIAF je nesmiřitelné a dokořán, stejně jako oko dravce,“ tvrdí Revolta.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále