Agentura TL5 Digital spustila novou podobu influencer marketing platformy Hashtag5. Rozšířila ji z původních instagramistů o youtubery, blogery, novináře a celebrity. „Nabídneme značkám a agenturám levnější a autentičtější způsob, jak budovat relevantní zásah v cílové skupině,“ říká Tomáš Votruba z Hashtag5. Dalším cílem platformy je také přesunout část investic z médií do kreativních a digitálních agentur, aby byla větší podpora kreativních kampaní v rámci native advertisingu, které nejsou typickou placenou reklamou, proto se Hashtag5 bude věnovat i novinářům a celebritám. Tyto dva pilíře mají být klíčové pro budování povědomí o kampaních v digitálním PR a mezi celebritami. Oba pilíře budou k dispozici od března. Minimální spend bude stanoven na 100-200 tisíc. Hashtag5 je k dispozici na webu www.hashtag5.cz. Nová společnost Hashtag5 s.r.o. bude oddělena od činnosti kreativní agentury TL5.Hashtag. Spoluvlastní ji zakladatelé TL5 Tomáš Votruba (40 procent), Jan Kotek (40 procent) a spolu s nimi Martina Votrubová (20 procent).
Hashtag5 slibuje mladým tvůrcům, že nebude „jen“ prostým zastupitelstvím. Má jim pomoci rozšířit právní a marketingové vzdělání.