Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

7. Geometry dělá kampaň na Padesát odstínů

Vydavatelství Albatros Media si nechalo od agentury Geometry Global připravit propagaci dalšího dílu knižní série Padesát odstínů šedi. Čtvrtá kniha E. L. Jamesové tentokrát vypráví známý příběh z pohledu muže. Kampaň vypukne v úterý a je propojena claimem „Dostaň se do jeho hlavy“. Doslova to čtenářkám umožní speciální socha. „Chceme čtenářkám umožnit pohled do mužské hlavy. Fyzicky si budou moci vyzkoušet, jak muž přemýšlí a jaké má asociace. Speciální sochařská konstrukce je uvede do tajemného světa Christiana Greye,“ popisuje kreativní ředitelka Julia Dovlatova. Napodobenina hlavy v nadživotní velikosti ukrývá tablet, ze kterého návštěvnice mohou zaslat své myšlenky partnerům a manželům přes Facebook. Celou kampaň doprovodí spot na TV Prima (od 10. února), digitální kampaň formou placené i neplacené reklamy a opětovného zacílení a také propagace v knihkupectvích nebo obchodních centrech. Hlavní koncentrace fanoušků bude podporována skrze microsite na facebookovém profilu. VIP křest proběhne v klubu Venue za účasti celebrit a fanoušků.

Vizuál kampaně na čtvrté pokračování knižní série Padesát odstínů.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)