Vydavatelství Albatros Media si nechalo od agentury Geometry Global připravit propagaci dalšího dílu knižní série Padesát odstínů šedi. Čtvrtá kniha E. L. Jamesové tentokrát vypráví známý příběh z pohledu muže. Kampaň vypukne v úterý a je propojena claimem „Dostaň se do jeho hlavy“. Doslova to čtenářkám umožní speciální socha. „Chceme čtenářkám umožnit pohled do mužské hlavy. Fyzicky si budou moci vyzkoušet, jak muž přemýšlí a jaké má asociace. Speciální sochařská konstrukce je uvede do tajemného světa Christiana Greye,“ popisuje kreativní ředitelka Julia Dovlatova. Napodobenina hlavy v nadživotní velikosti ukrývá tablet, ze kterého návštěvnice mohou zaslat své myšlenky partnerům a manželům přes Facebook. Celou kampaň doprovodí spot na TV Prima (od 10. února), digitální kampaň formou placené i neplacené reklamy a opětovného zacílení a také propagace v knihkupectvích nebo obchodních centrech. Hlavní koncentrace fanoušků bude podporována skrze microsite na facebookovém profilu. VIP křest proběhne v klubu Venue za účasti celebrit a fanoušků.
Vizuál kampaně na čtvrté pokračování knižní série Padesát odstínů.