Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

7. Americká kuchyně Denny’s chce na český trh

Až dosud byla tradiční americká kuchyně pod značkou Denny’s přítomná hlavně v Severní a Jižní Americe. Restaurace otevřela také v Japonsku nebo na Novém Zélandu. Teď hledá přes společnost Profit System partnera pro byznys v České republice. Tuzemské pobočky by přitom patřily mezi jedny z prvních v celé Evropě. Americký řetězec, pod který patří více než dvě tisícovky restaurací, požaduje, aby český partner disponoval pěti miliony dolarů na otevření prvních pěti restaurací. Provozovny mají tři základní velikosti, od poboček v obchodních centrech přes samostatné restaurace až po klasické drive-thru na dálnicích. Franšízant bude mít smlouvu na územní rozvoj v celé České republice. Denny’s hledá evropské partnery už delší dobu a zatím se mu to nedaří. Na starý kontinent se řetězec pokusil vstoupit už před šesti lety přes britský trh. Založil dokonce britskou divizi, z plánů ale sešlo a firma byla nakonec zrušena a vymazána z rejstříku. Znovu Denny’s plány na expanzi oživil loni na jaře, když poněkud překvapivě ohlásil, že otevře během dvou let tři provozovny na Islandu. Zatím však nefunguje žádná a kolem celé investice panuje mediální ticho.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)