Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. Sportovní kino zvedlo tržby hospod o 10 procent

Společný projekt O2 a pivovaru Staropramen „Sportovní kino“ bude pokračovat. Oznámil to marketingový ředitel pro segment domácností O2 David Duroň. Jde o speciální nabídku vysílání O2 TV pro restaurace, které točí pivo Staropramen. Obě firmy projekt spustily loni na podzim. Pro hostinské je nejzajímavější sportovní část vysílání, proto název Sportovní kino. Součástí balíčku pro hostinské jsou i geolokalizační SMS zákazníkům a další podpůrné marketingové aktivity. Nabídku už využilo přes 720 restaurací a podle prvních statistik se jim celkové tržby zvedly o 10 procent. Staropramen neupřesnil, kolik z těchto restaurací dříve čepovalo jinou značku piva, ani to, jaké je finanční plnění mezi oběma společnostmi. Průměrná sledovanost fotbalových zápasů na O2 Sport se pohybuje okolo 30 tisíc diváků, nejsledovanější utkání Synot ligy mají 70 tisíc.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)