Společný projekt O2 a pivovaru Staropramen „Sportovní kino“ bude pokračovat. Oznámil to marketingový ředitel pro segment domácností O2 David Duroň. Jde o speciální nabídku vysílání O2 TV pro restaurace, které točí pivo Staropramen. Obě firmy projekt spustily loni na podzim. Pro hostinské je nejzajímavější sportovní část vysílání, proto název Sportovní kino. Součástí balíčku pro hostinské jsou i geolokalizační SMS zákazníkům a další podpůrné marketingové aktivity. Nabídku už využilo přes 720 restaurací a podle prvních statistik se jim celkové tržby zvedly o 10 procent. Staropramen neupřesnil, kolik z těchto restaurací dříve čepovalo jinou značku piva, ani to, jaké je finanční plnění mezi oběma společnostmi. Průměrná sledovanost fotbalových zápasů na O2 Sport se pohybuje okolo 30 tisíc diváků, nejsledovanější utkání Synot ligy mají 70 tisíc.