6. Sportovní kino zvedlo tržby hospod o 10 procent

Společný projekt O2 a pivovaru Staropramen „Sportovní kino“ bude pokračovat. Oznámil to marketingový ředitel pro segment domácností O2 David Duroň. Jde o speciální nabídku vysílání O2 TV pro restaurace, které točí pivo Staropramen. Obě firmy projekt spustily loni na podzim. Pro hostinské je nejzajímavější sportovní část vysílání, proto název Sportovní kino. Součástí balíčku pro hostinské jsou i geolokalizační SMS zákazníkům a další podpůrné marketingové aktivity. Nabídku už využilo přes 720 restaurací a podle prvních statistik se jim celkové tržby zvedly o 10 procent. Staropramen neupřesnil, kolik z těchto restaurací dříve čepovalo jinou značku piva, ani to, jaké je finanční plnění mezi oběma společnostmi. Průměrná sledovanost fotbalových zápasů na O2 Sport se pohybuje okolo 30 tisíc diváků, nejsledovanější utkání Synot ligy mají 70 tisíc.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
MAM Souboj spotů červen
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
MAM Souboj spotů červen
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345