Reklama
Megaboard

6. Modernizace Penny vyjde skoro na tři miliardy

Diskontní řetězec Penny Market, který stejně jako Billa patří do německé obchodní skupiny Rewe Group, hodlá výrazně zmodernizovat své prodejny. Těch je v Česku 350 a náklady na ně se mají během příštích dvou let vyšplhat na 2,7 miliardy korun. Na Retail Summitu to oznámil generální ředitel řetězce Espen B. Larsen. Nový vzhled má odrážet i větší důraz na kvalitu a čerstvost potravin. Penny tak napodobí konkurenční Lidl, který k zásadní proměně prodejen přistoupil loni. Penny se vážně zamýšlí i nad velmi módním prodejem potravin přes internet, zatím však čeká, jak se vyvine situace na trhu. Celkové tržby řetězce byly loni v Česku 31,3 miliardy korun a zisk 523 milionů.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále