5. Raiffka zůstává u svého bláznivého kutila

Raiffeisen stavební spořitelna zahajuje v polovině února jarní marketingovou kampaň, ve které bude dál rozvíjet úspěšný koncept bláznivého kutila z loňského roku, jenž opravuje svůj dům velmi provizorním a originálním způsobem. Vedle tradičních televizních spotů podpoří kampaň také on-line reklama, komunikace na Facebooku, v sekci Lepší bydlení na serveru TN.cz, ve vlastní obchodní síti a v průběhu března by se měl přidat rovněž outdoor ve vybraných městech. Autorem konceptu je agentura Saatchi & Saatchi, nákup médií zajišťuje ZenithOptimedia. V dalších jarních měsících, dubnu a květnu, na celostátní kampaň naváže kampaň přímo v regionech.


Kampaň je primárně zaměřena na podporu účelového spotřebitelského úvěru na rekonstrukce RekoPůjčka.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345