Reklama
Megaboard

5. Raiffka zůstává u svého bláznivého kutila

Raiffeisen stavební spořitelna zahajuje v polovině února jarní marketingovou kampaň, ve které bude dál rozvíjet úspěšný koncept bláznivého kutila z loňského roku, jenž opravuje svůj dům velmi provizorním a originálním způsobem. Vedle tradičních televizních spotů podpoří kampaň také on-line reklama, komunikace na Facebooku, v sekci Lepší bydlení na serveru TN.cz, ve vlastní obchodní síti a v průběhu března by se měl přidat rovněž outdoor ve vybraných městech. Autorem konceptu je agentura Saatchi & Saatchi, nákup médií zajišťuje ZenithOptimedia. V dalších jarních měsících, dubnu a květnu, na celostátní kampaň naváže kampaň přímo v regionech.


Kampaň je primárně zaměřena na podporu účelového spotřebitelského úvěru na rekonstrukce RekoPůjčka.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále