5. Agentura Hullabaloo je teď i Digital

Reklamní agentura Hullabaloo oficiálně otevřela svou novou digitální agenturu – Hullabaloo Digital. V souladu s názvem se bude zaměřovat na digitální koncepci a mediální strategii, vývoj webových aplikací a v neposlední řadě i social engagement. „Součástí poptávky od našich klientů přirozeně byly a jsou i digitální kampaně. Většinu takových zakázek jsme technicky ‚outsourcovali‘. I když byly tyto zakázky velice úspěšné, ne vždy vše probíhalo podle našich představ. Logickým krokem proto bylo vytvoření silného in-house týmu digitálních stratégů, designérů, ale i vývojářů, kteří jsou od počátku součástí tvorby kreativního konceptu,“ říká výkonný ředitel Mirek Lizec. Hullabaloo Digital bude fungovat jako samostatná právní entita.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk