3. Reklamní investice vzrostly v lednu o pětinu

První měsíc nového roku byl reklamně mimořádně úspěšný. Podle dat Nielsen Admosphere se do všech reklamních mediatypů investovalo o 600 milionů více než loni, což v porovnání s lednem 2015 znamená nárůst o pětinu. Nejvíce se přitom dařilo rádiu, kde byl meziroční nárůst téměř o 27 procent, hned za ním následovala televize s 21 procent. Po dlouhém období poklesu zaznamenaly nárůst i internetové stránky zapojené do projektu AdMonitoring. Největšími zadavateli inzerce byly Mountfield, L’Oréal ČR a Penny Market. Výrazně více než loni do reklamy investovaly Penny Market, Alza.cz, Simply You Pharmaceuticals nebo Porsche Česká republika.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist