Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

3. Reklamní investice vzrostly v lednu o pětinu

První měsíc nového roku byl reklamně mimořádně úspěšný. Podle dat Nielsen Admosphere se do všech reklamních mediatypů investovalo o 600 milionů více než loni, což v porovnání s lednem 2015 znamená nárůst o pětinu. Nejvíce se přitom dařilo rádiu, kde byl meziroční nárůst téměř o 27 procent, hned za ním následovala televize s 21 procent. Po dlouhém období poklesu zaznamenaly nárůst i internetové stránky zapojené do projektu AdMonitoring. Největšími zadavateli inzerce byly Mountfield, L’Oréal ČR a Penny Market. Výrazně více než loni do reklamy investovaly Penny Market, Alza.cz, Simply You Pharmaceuticals nebo Porsche Česká republika.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)