2. PIAF nabídne kreativce, ale i Evu Samkovou

Sedmý ročník Mezinárodního festivalu marketingu a reklamy PIAF přinese hned „dvě konference v jedné“. Největší hvězdou bude předseda poroty Ben Tollett z agentury Adam & Eve DDB London. Na akci, která se bude konat 26. a 27. dubna, celkem vystoupí na tři desítky přednášejících z deseti zemí. Její první den bude pod názvem Sport 2016 věnován tématu sportovního marketingu. „Chceme ukázat, že cesty k prostředkům nevedou jen přes granty a příspěvky od státu,“ říká ředitel Marek Hlavica. Konference představí i tuzemské přístupy a o své zkušenosti se podělí také olympijská vítězka Eva Samková. Druhý den nabídne pohled na měnící se pozici luxusních značek nebo náhled na současnost a budoucnost sociálních sítí.

Eva Samková na konferenci PIAF promluví o svých zkušenostech se sponzoringem. A její snímky v médiích – jako je tento – akci zajistí publicitu.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen