10. Philips si na sociální média vybral Bubble

Agentura Bubble vyšla jako vítěz z dvoukolového tendru společnosti Philips na agenturu pro sociální média a bude vytvářet obsah pro všechny produktové kategorie z klientovy divize osobní zdravotní péče. Konkrétně se jedná o značky Philips, Saeco a Avent. Každá z nich má samostatný profil na sociálních médiích a vyžaduje jinou strategii i obsah relevantní a atraktivní pro různé cílové skupiny. „Bubble navrhla sloučení většiny profilů za účelem efektivnější práce s cílovými skupinami, ušetření nákladů na správu profilů a sdílení relevantního obsahu. Oslovili nás také detailní mediální analýzou, která nám ukázala mezery v dosavadní komunikaci,“ vysvětluje Sanja Popović ze společnosti Philips.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-21

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-21

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Odpovědnost
Beats for Love
úkolníček

MAM Exkluzivně v časopise

Hana Tran Phuong Tra
Tomáš Janča
GenZ a Golden Years
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Madlove ADC
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Madlove ADC