K tažení proti internetové reklamě se přidávají také mobilní operátoři a internetoví provideři. Telekomunikační firma O2 uvažuje o blokování reklam ve své síti. Na svém twitterovém účtu to oznámil generální ředitel Tomáš Budník. „Ve světě adblockery nabízejí i operátoři a v O2 o tom taky přemýšlíme,“ uvedl Budník. Podle jeho slov by šlo o volitelnou službu sítě. „Obsah určitě cenzurovat nebudeme,“ reagoval později na námitky uživatelů Twitteru. „Někteří světoví operátoři instalují takzvané blokátory reklamy dokonce přímo do své sítě. Jejich zákazníci pak mají možnost využívat službu, která jim za měsíční poplatek reklamu zablokuje,“ vysvětlil ředitel O2 ve svém článku pro Hospodářské noviny. Ideální scénář podle něj představuje situace, kdy si uživatel vybere mezi obsahem zdarma, ale s reklamou, a placeným obsahem, kde se s reklamou nesetká. „Vzít uživateli možnost volby je na hraně síťové neutrality,“ tvrdí.