10. Fagor si vybral Besocial a chce být víc vidět

Španělská značka spotřebičů pro domácnost Fagor oznámila, že v letošním roce plánuje výrazné navýšení svých komunikačních aktivit v ČR. Cílem nové brandové komunikace a taktických produktových kampaní je posílení image značky zejména mezi mladšími uživateli. Produktové kampaně, jejichž těžištěm bude zejména on-line komunikace, budou doplněny brandovou komunikací v outdooru, rozhlase a také v on-linu. Pro spolupráci si Fagor vybral digitální komunikační agenturu Besocial, která se osvědčila na dílčích projektech už v loňském roce. Besocial bude zajišťovat kompletní strategii, plánování a realizaci kampaně včetně vytvoření zcela nového komunikačního konceptu značky. První výstupy spolupráce se začnou objevovat v březnu.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Pilulka
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Pilulka