Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

10. Fagor si vybral Besocial a chce být víc vidět

Španělská značka spotřebičů pro domácnost Fagor oznámila, že v letošním roce plánuje výrazné navýšení svých komunikačních aktivit v ČR. Cílem nové brandové komunikace a taktických produktových kampaní je posílení image značky zejména mezi mladšími uživateli. Produktové kampaně, jejichž těžištěm bude zejména on-line komunikace, budou doplněny brandovou komunikací v outdooru, rozhlase a také v on-linu. Pro spolupráci si Fagor vybral digitální komunikační agenturu Besocial, která se osvědčila na dílčích projektech už v loňském roce. Besocial bude zajišťovat kompletní strategii, plánování a realizaci kampaně včetně vytvoření zcela nového komunikačního konceptu značky. První výstupy spolupráce se začnou objevovat v březnu.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)