Reklama
Megaboard

10. Fagor si vybral Besocial a chce být víc vidět

Španělská značka spotřebičů pro domácnost Fagor oznámila, že v letošním roce plánuje výrazné navýšení svých komunikačních aktivit v ČR. Cílem nové brandové komunikace a taktických produktových kampaní je posílení image značky zejména mezi mladšími uživateli. Produktové kampaně, jejichž těžištěm bude zejména on-line komunikace, budou doplněny brandovou komunikací v outdooru, rozhlase a také v on-linu. Pro spolupráci si Fagor vybral digitální komunikační agenturu Besocial, která se osvědčila na dílčích projektech už v loňském roce. Besocial bude zajišťovat kompletní strategii, plánování a realizaci kampaně včetně vytvoření zcela nového komunikačního konceptu značky. První výstupy spolupráce se začnou objevovat v březnu.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále