1. TV Barrandov poosmé mění generálního ředitele

Marcela Hrdá v pátek náhle opustila funkci generální ředitelky televize Barrandov. Ve své pozici přitom nevydržela ani dva roky, vedení stanice převzala teprve v březnu 2014 po necelém pětiměsíčním působení Vladimíra Železného. Celkově jde už o osmou změnu na nejvyšším postu během necelých osmi let, co televize vysílá. Důvody odchodu generální ředitelky provozovatel televize neupřesnil, oficiálně skupinu Barrandov opouští po vzájemné dohodě a podobně jako její předchůdci je i ona v tiskové zprávě „ráda, že mohla být u tak unikátního projektu“. „Kromě práce jsou ale v životě důležití hlavně lidé, se kterými ji děláte,“ dodala Hrdá. Skupinu Barrandov, jež je součástí mediálního domu Empresa Media, povede nadále Jaromír Soukup jako předseda představenstva a výkonným ředitelem bude František Borovský, dosavadní programový ředitel. Soukup už televizi krátce řídil v roce 2013 od června do konce října. Podle peoplemetrového měření Nielsen Admosphere pro ATO byla skupina Barrandov v prosinci 2015 čtvrtou nejsledovanější po České televizi, Nova Group a Prima Group. V prosinci byl její průměrný celodenní share v cílové skupině 15+ 6,86 procenta, u diváků 15-54 let pak 4,63 procenta. Za působení Marcely Hrdé spustil Barrandov několik nových stanic, což společně s klíčovými pořady přispělo ke zvýšení podílu na sledovanosti. Ani v lednu se Barrandovu nedařílo špatně: ve třetím týdnu byl celodenní share skupiny 7,04 procenta, v užší cílové skupině 15-54 let potom 4,59 procenta.

Marcela Hrdá před mediální kariérou působila ve vrcholovém vedení ČSA, Letiště Praha nebo České pošty. V létě 2012 nastoupila do Soukupovy Médey.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia