Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Třetina si žádá více ochutnávek v obchodech

Zřejmě každý se někdy setkal s ochutnávkovými akcemi v obchodech, ovšem motivují tyto akce zákazníka ke koupi daného výrobku? A které výrobky zákazníci ochutnávají nejraději? Třetina respondentů uvádí, že má tyto akce ráda a přivítala by, kdyby jich bylo v obchodech více. Naopak jen velmi malá část internetové populace (7 %) je zásadně proti takovýmto akcím, tedy snaží se jim v obchodech obloukem vyhnout a cítí se být při nich promotéry/promotérkami obtěžována (častěji muži). Celkově šesti lidem z deseti ochutnávkové akce nevadí, desetina internetové populace je ale ignoruje.

Co se týká vyzkoušení výrobku, necelá polovina (49 %) výrobek občas vyzkouší a další třetina se sice podívá, o jaký výrobek se jedná, nicméně ochutná jej zřídka. Především ženy ochutnávka dokáže motivovat k následné koupi výrobku, neboť čtvrtina žen tvrdí, že většinou produkt nakoupí, když mají možnost jej ochutnat. Necelá desetina internetové populace (8 %) dokonce cítí povinnost si po ochutnávce výrobek koupit.

A které výrobky při ochutnávkách nejvíce lákají? Vítězí jednoznačně sýry, na druhém místě jsou uzeniny a klobásy, což jsou preferované produkty především pro muže. Oblíbené jsou také sladké pochutiny a cukrovinky, které lákají o trochu více mladší generaci (do 29 let).

Reklama
ČEZ

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR.
Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Návrh bez názvu-130
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Návrh bez názvu-130
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)