Překvapivé spojení cestovních jízdenek a předplatného časopisů nese první výsledky

Denní tisk zdarma je oblíbeným bonusem při cestování některými vlaky. Lednová nabídka Českých drah zašla ještě o kousek dál a nabízí rovnou předplatné zdarma. Při koupi elektronické jízdenky nabízí v průběhu celého měsíce kód, pomocí kterého mohou zákazníci získat na tři měsíce předplatné titulů vydavatelství Business Media CZ. Nabídka se vztahuje na Moderní byt, Bydlení, Můj dům a Automobil revue.

Předplatné je součástí dlouhodobé strategie Českých drah odměňovat zákazníky za nákup elektronických jízdenek. Kromě bonusových bodů tak mohou už téměř rok využívat i další časově omezené nabídky.

Stovky denně

Spolupráce s Business Media CZ je prvním případem, kdy jsou odměnou za jízdenky elektronické tituly. Podobná akce loni zatím nabízela jen 45procentní slevu na předplatné tištěných titulů Burdy. Mediálnímu domu přinesla 800 nových předplatitelů.

Business Media je s předběžnými výsledky spokojeno. „Vzájemnou spolupráci s Českými drahami hodnotím velmi kladně. Ohlas na akci je v řádech stovek objednávek denně,“ říká marketingová manažerka vydavatelství Hana Kmecová. Tři týdny po spuštění akce zaznamenali 3000 přihlášení k předplatnému.

České dráhy připravují pro další měsíce akce spojené s prodejem kávy a elektronických knih.

 

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist