Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Překvapivé spojení cestovních jízdenek a předplatného časopisů nese první výsledky

Denní tisk zdarma je oblíbeným bonusem při cestování některými vlaky. Lednová nabídka Českých drah zašla ještě o kousek dál a nabízí rovnou předplatné zdarma. Při koupi elektronické jízdenky nabízí v průběhu celého měsíce kód, pomocí kterého mohou zákazníci získat na tři měsíce předplatné titulů vydavatelství Business Media CZ. Nabídka se vztahuje na Moderní byt, Bydlení, Můj dům a Automobil revue.

Předplatné je součástí dlouhodobé strategie Českých drah odměňovat zákazníky za nákup elektronických jízdenek. Kromě bonusových bodů tak mohou už téměř rok využívat i další časově omezené nabídky.

Stovky denně

Spolupráce s Business Media CZ je prvním případem, kdy jsou odměnou za jízdenky elektronické tituly. Podobná akce loni zatím nabízela jen 45procentní slevu na předplatné tištěných titulů Burdy. Mediálnímu domu přinesla 800 nových předplatitelů.

Reklama
MMcite

Business Media je s předběžnými výsledky spokojeno. „Vzájemnou spolupráci s Českými drahami hodnotím velmi kladně. Ohlas na akci je v řádech stovek objednávek denně,“ říká marketingová manažerka vydavatelství Hana Kmecová. Tři týdny po spuštění akce zaznamenali 3000 přihlášení k předplatnému.

České dráhy připravují pro další měsíce akce spojené s prodejem kávy a elektronických knih.

 

Reklama
Know
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)