Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

No to snad ne, ona na mě vybalila, že nám hoří barák!

V americkém městě Tulsa ve státě Oklahoma shořel dům a jeho obyvatelé přišli nejen o střechu nad hlavou, ale i o všechny své věci. V podstatě okrajovou regionální zprávu však proslavila reportáž místní televize KOTV, jejíž kameraman požádal o komentář jednu z obyvatelek domu. Jistá Michelle Dobyneová neváhala a předvedla mu svéráznou půlminutovou hereckou etudu, během níž ve výrazně nadsazeném podání za použití grimas a až divadelního přehrávání dialogů popsala celou událost. Nahrávka nejdříve odbourala celou redakci, která se o ni pak podělila na Facebooku. Tam se rozšířila tak rychle, že během pouhých čtyř dnů zaznamenala 27,5 milionu kliknutí. Další kopie se objevily na YouTube, kde dokonce vznikl hudební remix. Novináři souběžně zorganizovali sbírku na pomoc Michelle, která teď se třemi dětmi spí v autě, i jejím sousedům.

„Vařila jsem jídlo, přišla kámoška a vybalila na mě, že slyší nějaký praskání. A já na ní: Cožeee? A ona: No jó! A tak já jí povídám: Ale né! A pak koukám, venku bosá ženská s dítětem – a ty jo, on fakt hoří barák! Tak to teda né, dneska né!“

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)