Když oplatkám dojdou nápady

Oblíbený pamlsek Arnolda Schwarzeneggera umí vzbudit pozornost. Před lety zaujal povedeným product placementem ve filmu Terminátor 3, kdy po oplatkách Manner sáhl v obchodě dokonce sám Arnie. Aktuální vizuál, na který můžete narazit například během lyžování ve Špindlerově Mlýně, už tak pompézní není. Od notoricky známých oplatek, které letos slaví už 125 let existence, bychom čekali možná větší dávku tvůrčí invence a kreativy, než tato reklama nabízí.

 

Pokud odhlédnu od toho, že reklama kreativitou i celkovým zpracováním pokulhává, je o poznání důležitější fakt, že vzhledem k tragickému zranění tváře značky, skokana Lukase Müllera, získává nechtěné konotace. Nejlepší řešení je co nejrychleji ji stáhnout.

Rudolf Kvíz, account director, Konektor Social

 

Vypadá to, že kreativu netvořil člověk, ale stroj na základě příkazu „random“. S trochou sentimentu mi reklama připomíná „divoká devadesátá“.

Štěpán Kleník, creative digital strategist, Brainz

 

  

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen