Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Když oplatkám dojdou nápady

Oblíbený pamlsek Arnolda Schwarzeneggera umí vzbudit pozornost. Před lety zaujal povedeným product placementem ve filmu Terminátor 3, kdy po oplatkách Manner sáhl v obchodě dokonce sám Arnie. Aktuální vizuál, na který můžete narazit například během lyžování ve Špindlerově Mlýně, už tak pompézní není. Od notoricky známých oplatek, které letos slaví už 125 let existence, bychom čekali možná větší dávku tvůrčí invence a kreativy, než tato reklama nabízí.

 

Pokud odhlédnu od toho, že reklama kreativitou i celkovým zpracováním pokulhává, je o poznání důležitější fakt, že vzhledem k tragickému zranění tváře značky, skokana Lukase Müllera, získává nechtěné konotace. Nejlepší řešení je co nejrychleji ji stáhnout.

Rudolf Kvíz, account director, Konektor Social

Reklama

 

Vypadá to, že kreativu netvořil člověk, ale stroj na základě příkazu „random“. S trochou sentimentu mi reklama připomíná „divoká devadesátá“.

Štěpán Kleník, creative digital strategist, Brainz

 

  

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)