I ten nejpracovitější expert na marketing, PR nebo SEO si čas od času potřebuje odpočinout. Tehdy přijde domů, uvelebí se na gauči, vezme na kolena svou kočku a… Že nemáte kočku? A jak jste v marketingu fungovali doposud? To, že kočky vládnou on-line světu, je známo už nějaký ten pátek a v reklamě není situace jiná. Třeba vánoční reklama s kočkou přinesla Sainsbury’s téměř 30 milionů zhlédnutí. Mimo reklamu mají videa jednoho z nejznámějších kocourů-vlogerů Marua na YouTube přes 308 milionů zhlédnutí. Je tedy nejvyšší čas pořídit si kočku, zapnout nahrávání a vydat se na cestu k finanční nezávislosti, jak říká publikace Patricie Carlin, která vám poradí, jak na to. V několika kapitolách představí typy koček od líné vši až po kaskadéra a vysvětlí, jak ze svého mazlíčka při natáčení dostat co nejvíce. Provede základy tvorby uměleckého jména, klíčových slov i vytvoření akce ve videu.
A ať už to zprvu zní jakkoliv podivně, z přidání se k trendu kočičích videí může být užitečné cvičení v tom, jak dobře umíte svého mazlíčka prodat. Patricia Carlin má totiž pravdu, když píše, že videí s kočkami je spousta. Pokud má to vaše získat alespoň o něco víc zhlédnutí než jen od blízkých příbuzných, budete jí muset dokázat vymyslet zajímavý charakter, jméno nebo rekvizitu, šikovně pracovat s kamerou a hlavně s klíčovými slovy. „Prodat“ vaši kočku (psa nebo křečka) bude totiž v mnohém podobné marketingu – jenom pár klikařů má štěstí, že se jejich produkt prodává sám, ti ostatní se musí hodně snažit.
Pokud by vám pokus nevyšel podle představ, je zde alespoň velká šance, že se pobavíte. A o tom celá kniha Jak udělat z vaší kočky internetovou celebritu vlastně je. Protože i marketéři si potřebují čas od času odpočinout.
Podle ReelSEO byly na YouTube ke konci roku 2014 dva miliony videí s kočkami. Dohromady měly přes 25,5 miliardy zhlédnutí.