Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Chytrou televizi má třetina

Minulý týden jsme probírali, co internetová populace chápe pod pojmem chytrá televize. Dnes se podíváme, kolik respondentů ji už má a k čemu ji využívá. Bezmála 30 procent respondentů on-line populace uvedlo, že má v domácnosti chytrou televizi. Dalších 35 procent ji nevlastní, ale má to v plánu.

Nejčastěji slouží ke sledování pořadů v momentální nabídce stejně jako klasické televize. Celkem často se v chytré televizi přehrávají videa anebo se vyhledává na internetu. Populární je využívání aplikací i možnost si předvolit, co a kdy budu sledovat. Nejméně se využívají k přístupu do placených videoportálů, ke skypování nebo komunikaci na sociálních sítích. Nicméně každý třetí vlastník uvedl, že chytrou TV využije právě k těmto činnostem alespoň někdy.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama

 

 

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
SedímvKlidu
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
SedímvKlidu