Chytrou televizi má třetina

Minulý týden jsme probírali, co internetová populace chápe pod pojmem chytrá televize. Dnes se podíváme, kolik respondentů ji už má a k čemu ji využívá. Bezmála 30 procent respondentů on-line populace uvedlo, že má v domácnosti chytrou televizi. Dalších 35 procent ji nevlastní, ale má to v plánu.

Nejčastěji slouží ke sledování pořadů v momentální nabídce stejně jako klasické televize. Celkem často se v chytré televizi přehrávají videa anebo se vyhledává na internetu. Populární je využívání aplikací i možnost si předvolit, co a kdy budu sledovat. Nejméně se využívají k přístupu do placených videoportálů, ke skypování nebo komunikaci na sociálních sítích. Nicméně každý třetí vlastník uvedl, že chytrou TV využije právě k těmto činnostem alespoň někdy.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

 

 

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen