9. Netflix je konečně dostupný i v Česku

Od minulého čtvrtka je v Česku dostupná americká internetová televize Netflix. Ta na veletrhu CES oznámila, že se stává globální videopůjčovnou, a kromě České republiky zpřístupnila svůj obsah i na dalších 129 trzích. Základní měsíční předplatné Netflixu je osm eur, střední dělá 10 eur a nejvyšší 12 eur. Liší se tím, na kolika zařízeních se může uživatel na filmy dívat a v jaké kvalitě. Čeští zájemci mají k dispozici na šest stovek filmů, nejnovější hollywoodské trháky mezi nimi ovšem chybí. Stejně tak byste v nabídce marně hledali seriál House of Cards. Pro Netflix není tuzemský trh klíčový, proto nenabízí ani žádnou podporu v češtině, natož dabing nebo lokalizaci ovládacího rozhraní. I titulky jsou jen v angličtině. Je tedy otázkou, kolik lidí nabídka přiláká.

Netflix je sice v Česku, ale House of Cards v něm nenajdete. Pro místní trh prodal práva na seriál České televizi.

Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk