Ústavní soud dal za pravdu společnosti Lion Communications a zrušil pokutu od vysílací rady za šest let starý televizní spot pro T-Mobile. Vysílací rada tehdy zpracovateli udělila pokutu 300 tisíc korun za to, že ve spotu byly „příliš krátkou dobu a téměř nečitelnou formou“ zveřejněny důležité údaje, a spotřebitel tedy mohl být uveden v omyl. Konkrétně šlo o informaci, že propagovaná nabídka platí půl roku pro dvouletý balíček s konkrétním tarifem aktivovaným do konce března 2010. Podle nálezu soudy na nižších úrovních chybovaly, když potvrdily pokutu pro zpracovatele reklamy, zatímco v souběžném sporu se zadavatelem reklamy dospěly k závěru, že je spot v pořádku. Stejná reklama však nemůže být podle Ústavního soudu hodnocena jinak u zadavatele a u zpracovatele. „Klíčová je reklama a její obsah, nikoliv subjekt odpovědný za protiprávní charakter,“ zdůraznil soud. Případ se teď vrátí k Městskému soudu v Praze. Ten musí zohlednit nález Ústavního soudu.
Problémová reklama běžela v lednu 2010. Lákala na nabídku dvou služeb v jednom balíčku. Podle vysílací rady ale nebylo dost vidět, že nabídka platí jen pro tarif Rodina.