Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

5. Loosers vyhráli digitál Nescafé

Agentura Loosers vyhrála výběrové řízení na digitální agenturu značky Nescafé. Jednokolového tendru, který byl vyhlášen na konci loňského roku, se účastnily celkem čtyři subjekty. Jeho vítěz by měl pokrývat komunikaci všech tří produktových kategorií, tedy Nescafé Gold, Classic a Mixes. „Věříme, že dostaneme příležitost vymýšlet kreativní a netradiční kampaně, které by mohly mít přesah i do eventů a branded entertainment projektů,“ komentovala vítězství v tendru Iva Bízová, creative CEO Loosers. Podle Bízové agentura v dubnu loňského roku nastartovala proces změn a vývoje, jejichž efekt se promítl do rozšíření jejího klientského portfolia i o značky Škoda Auto, Kooperativa, Cinzano, ČSOB a Era, Bonami, 2GIS a Beleco.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)