5. Loosers vyhráli digitál Nescafé

Agentura Loosers vyhrála výběrové řízení na digitální agenturu značky Nescafé. Jednokolového tendru, který byl vyhlášen na konci loňského roku, se účastnily celkem čtyři subjekty. Jeho vítěz by měl pokrývat komunikaci všech tří produktových kategorií, tedy Nescafé Gold, Classic a Mixes. „Věříme, že dostaneme příležitost vymýšlet kreativní a netradiční kampaně, které by mohly mít přesah i do eventů a branded entertainment projektů,“ komentovala vítězství v tendru Iva Bízová, creative CEO Loosers. Podle Bízové agentura v dubnu loňského roku nastartovala proces změn a vývoje, jejichž efekt se promítl do rozšíření jejího klientského portfolia i o značky Škoda Auto, Kooperativa, Cinzano, ČSOB a Era, Bonami, 2GIS a Beleco.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)