Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

4. Reklamní trh loni rostl o osm procent

V tuzemské reklamě se loni protočilo skoro 65 miliard korun. Oznámila to společnost Nielsen Admosphere. Největší příjmy měly televizní stanice: 35,5 miliardy Kč v ceníkových cenách. Výdaje na televizní reklamu se zvýšily o 14 procent, počet odvysílaných reklamních spotů stoupl o 40 procent. Příjmy z tiskové inzerce stagnovaly na necelých 18 miliardách. I přes mírný pokles hodnoty využitého reklamního prostoru v denících se tisku zatím daří čelit tlaku nových médií. Rostl zájem o reklamní prostor v rádiích, kde ceníková hodnota stoupla více než o tři sta milionů, na šest miliard. Kompletní data za internet nejsou zatím k dispozici, finálních výstupů se dočkáme nejspíš během prvního čtvrtletí. I tam se dá ale očekávat nárůst.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)