Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

2. Dopravní podnik prověří smlouvy s Rencarem

Pražský dopravní podnik nechá vypracovat posudek týkající se dlouholetých smluv s firmou Rencar, která provozuje reklamu v městské hromadné dopravě. Chce posoudit jejich výhodnost. Smlouvy prověřuje kriminální policie. „Pokud může dopravní podnik z pronájmu ploch získávat více peněz, pak změníme smlouvu nebo dodavatele,“ řekl ČTK ředitel podniku Jaroslav Ďuriš, který smlouvy podobně kritizoval už před rokem, ale od té doby jednání nijak nepokročila. Dohoda mezi Rencarem a dopravním podnikem pochází z roku 1997 a má trvat do roku 2031. Podnik tak ročně vydělává zhruba 50 milionů, výdělky reklamní společnosti jsou ale výrazně vyšší, podle ředitele jde zhruba o 150 milionů ročně. „Zajímá mě, jestli parametry odpovídají situaci na trhu,“ dodal.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)