10. Triad zvítězil v tendru Pepsi

Triad Advertising zvítězil v tendru Pepsi a postará se o „fotbalovou“ kampaň. Ta začne už v březnu a bude doprovázet zejména Champions League a Euro, které na přelomu června a července hostí Francie. „Z našeho vítězství v tendru máme samozřejmě velkou radost,“ říká Jaro Zacko, kreativní ředitel Triadu. „Líbí se nám, že se Pepsi nebojí odvážnější komunikace a přistoupila na náš návrh netradičního využití různých mediálních kanálů,“ doplnil. „Na agenturu Triad jsme dostali velmi dobré reference. O vítězství v tendru rozhodla kreativita a nápady, využívání ,starých‘ médií ,nově‘ a v neposlední řadě nadšení a přístup ke spolupráci,“ řekla Zuzana Spurná, brand manažerka společnosti PepsiCo.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia