Reklama
Megaboard

10. Triad zvítězil v tendru Pepsi

Triad Advertising zvítězil v tendru Pepsi a postará se o „fotbalovou“ kampaň. Ta začne už v březnu a bude doprovázet zejména Champions League a Euro, které na přelomu června a července hostí Francie. „Z našeho vítězství v tendru máme samozřejmě velkou radost,“ říká Jaro Zacko, kreativní ředitel Triadu. „Líbí se nám, že se Pepsi nebojí odvážnější komunikace a přistoupila na náš návrh netradičního využití různých mediálních kanálů,“ doplnil. „Na agenturu Triad jsme dostali velmi dobré reference. O vítězství v tendru rozhodla kreativita a nápady, využívání ,starých‘ médií ,nově‘ a v neposlední řadě nadšení a přístup ke spolupráci,“ řekla Zuzana Spurná, brand manažerka společnosti PepsiCo.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále