Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Za Leoše jsme nedostali ani korunu

O detailech smlouvy s TV Prima nemohu bohužel vůbec mluvit. Jediné, co vám říct mohu, je, že za vysílání late night show Leoše Mareše jsme nedostali ani korunu. Ani jedinou korunu. Tyhle věty opakuje Pál Milkovics během našeho setkání víckrát.

Ředitel společnosti CE Media, která v Česku spustila „lifestylovou“ televizi Mňam a neúspěšně se pokusila produkovat a prodat late night show s naším nejžádanějším moderátorem, vydal před dvěma týdny profesionálně připravené prohlášení, ve kterém přiznává, že firma se „nachází v obtížné situaci včetně zpožděných plateb“, bere na sebe odpovědnost a zdůrazňuje, že udělá vše pro to, aby svým závazkům dostál.

Na rozhovor s MAM ochotně dorazil vlastním vozem z Bruselu, plaše se usmívá, mluví překotně, ale jaksi není schopen vysvětlit, co se přesně stalo a jak bude vzniklou situaci konkrétně řešit. Nebo nemůže. Ten zakopaný pes je prý právě ve smlouvě o vysílání show na TV Prima, o které však nemůže mluvit.

Reklama
ČEZ

Pak ale dodává, že zanedlouho, konkrétně „v době, kdy tento článek vyjde“, nabídne jeho firma svým věřitelům, „úplně každému, komu dlužíme“, způsob, jak tuto situaci vyřešit. „Ano, bude to něco jako splátkový kalendář,“ připouští na přímý dotaz.

Nechceme to zabalit a utéct

„Já nadále věřím v budoucnost našeho byznysu v České republice. Se show Leoše Mareše jsme mířili příliš vysoko a byli jsme za to potrestáni. Znovu zdůrazňuji, že chceme dostát svým závazkům, v tom mám podporu hlavních akcionářů naší firmy. A jakmile jim dostojíme, budeme se moci plně věnovat našim hlavním projektům – televizím Mňam a Mňau -, které jsme v této těžké situaci bohužel zanedbávali. Mňau TV začne vysílat 15. nebo nejpozději 25. ledna,“ říká Milkovics s odkazem na svůj druhý projekt, kanál o domácích mazlíčcích, který měl podle původních plánů začít vysílat někdy v říjnu, zatím na něm ale už pár týdnů běží jen několikavteřinová smyčka.

„Samozřejmě že na českém trhu chceme v naší činnosti dál pokračovat. Nechceme to zabalit a utéct. Kdybych to chtěl udělat, tak bych tady přece neseděl a nesnažil se vám to vysvětlit,“ dodává Pál Milkovics a v tom okamžiku působí docela přesvědčivě.

Ale s Marešem se dnes už samozřejmě vůbec nebaví. A především, jeho věřitelé budou přesvědčeni jen tehdy, až uvidí, že dlužné částky jim byly připsány na účty.

Pál Milkovics je vlastně sympaťák. Sekáč, se dřív říkalo. Tak hlavně aby firmu vysekal z dluhů, které jí svými ambicemi a pravděpodobně na českou mediální scénu nedostatečnou protřelostí nadělal.

Foto: CE Media

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)