Téma: Dospívání už nebude jako dřív. Bravo v Česku končí

Susanne_99 Změnu obsahu Playboye třeba i kdekdo překousne, ale že končí Bravo?!?!?!? Svět tištěných médií se řítí do záhuby.

Filip Struharik Vďaka ti, Bravo, za pokolenia, ktoré si vychovalo a vzdelalo. Vďaka ti za to, že si pri tom nemoralizovalo.

Jiří Knesl Bravo končí. Neměla by ho EU prohlásit za kulturní dědictví a dotacemi ho živit? Plno dětí má k Bravu silnější vztah než k Národnímu divadlu.

David Beška Bible mého dětství je po smrti 🙂

Jindřich Šídlo A kde bylo to Bravo, když jsme ho v 80. letech tolik potřebovali?

Ondřej Kasík Na českém trhu končí Bravo, časopis mojí generace. Láska s Janou a Petrem. Rubrika Hard & Heavy, kde jsem poprvý četl o Nirvaně a Pearl Jam.

Tomáš Cícha Bravo nechytlo vývoj. Časáky už jsou dnes spíš předmětem stylizace. Teenageři už si hrají na vyspělejší, a tak obsahem/vizuálem to je pro mladší, ale mladším to kupují spíš rodiče (či je to moc drahý) a ti podobný styl moc nevítají. Navíc obsah dolů, grafika stejná, komunikace bídná a cena šla nahoru. RIP Bravo.

Robert Ptáček Další skvělí novináři bez práce.

Vojta Halamíček Což by znamenalo… že mládež moudří. Že by?

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia