Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Téma: Dospívání už nebude jako dřív. Bravo v Česku končí

Susanne_99 Změnu obsahu Playboye třeba i kdekdo překousne, ale že končí Bravo?!?!?!? Svět tištěných médií se řítí do záhuby.

Filip Struharik Vďaka ti, Bravo, za pokolenia, ktoré si vychovalo a vzdelalo. Vďaka ti za to, že si pri tom nemoralizovalo.

Jiří Knesl Bravo končí. Neměla by ho EU prohlásit za kulturní dědictví a dotacemi ho živit? Plno dětí má k Bravu silnější vztah než k Národnímu divadlu.

Reklama
Abovalve

David Beška Bible mého dětství je po smrti 🙂

Jindřich Šídlo A kde bylo to Bravo, když jsme ho v 80. letech tolik potřebovali?

Ondřej Kasík Na českém trhu končí Bravo, časopis mojí generace. Láska s Janou a Petrem. Rubrika Hard & Heavy, kde jsem poprvý četl o Nirvaně a Pearl Jam.

Tomáš Cícha Bravo nechytlo vývoj. Časáky už jsou dnes spíš předmětem stylizace. Teenageři už si hrají na vyspělejší, a tak obsahem/vizuálem to je pro mladší, ale mladším to kupují spíš rodiče (či je to moc drahý) a ti podobný styl moc nevítají. Navíc obsah dolů, grafika stejná, komunikace bídná a cena šla nahoru. RIP Bravo.

Robert Ptáček Další skvělí novináři bez práce.

Vojta Halamíček Což by znamenalo… že mládež moudří. Že by?

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)