Finančněporadenská společnost Broker Consulting a on-line banka mBank otevřely své první společné prodejní místo OK Point. Má nabízet nezávislé finanční poradenství a realitní a bankovní služby včetně bankomatu. Jde o franšízový koncept obslužného místa pro stávající klienty obou společností, které si ovšem od projektu slibují i oslovení nových zákazníků.
„Hlavním označovacím prvkem bude nová značka OK Point s podtitulem Powered by Broker Consulting, dále logo banky, světelná výstrč s označením OK Bankomat, brandované výlohy, podle dispozic s LCD monitorem pro zobrazení aktuální nabídky realit,“ přibližuje venkovní branding nového projektu Jan Lener, ředitel PR a komunikace BC.
Podpůrná marketingová komunikace bude mít podle Lenera dvě hlavní linie. Jedna se bude orientovat na budoucí klienty, druhá na budoucí franšízanty. „Okolo OK Pointů půjde o klasický pobočkový marketing s předpřipravenými šablonami řešení od Broker Consulting. Využívat budeme mix ATL i BTL nástrojů – od otvíracího eventu přes adresný či neadresný direct mailing až po naše oblíbená OOH média. Jednotné řešení připravovat nebudeme, vždy se bude přihlížet ke specifikům lokality a regionu. Významnou roli ve volbě komunikační strategie sehraje také osobnost franšízanta. K oslovení nových zájemců použijeme direct marketing, on-line média, PR a inzerci v oborových tiskovinách,“ dodává Lener.
Broker Consulting a mBank chtějí mít do konce příštího roku až 20 obslužných míst OK Point.
Foto: Broker Consulting